2008年8月2日星期六

Bapa Saya

Setiap orang mempunyai seorang bapa, saya juga. Nama bapa saya Ho Seng Chee. Dia berusir empat puluh satu tahun. Hobinya ialah membaca surat khabar.

Dia bekerja sebagai seorang pereka grafik. Tiap-tiap hari dia melukis gambar dengan komputer. Bapa saya juga suka membaca novel. Pada masa lapang, dia membaca novel.

Dia juga membawa kami pergi ke taman rekreasi dan bermain layang-layang. Dia juga membawa kami sekeluarga pergi melancong. Kami telah melancong ke banyak tempat, seperti Bangkok, Indonesia dan sebagainya.

Saya sayang bapa saya kerana dia sangat rajin. Saya patut mendengar nasihatnya. Saya berharap bapa wajar panjang usia.

2 条评论:

Tracy 说...

Ooops, kamu sudah bongkar umur bapa kamu. Sekarang Auntie Tracy tahu umur sebenar bapa kamu. Hahaha!

Unknown 说...

不错!