2008年5月30日星期五

Mimpi yang menakutkan

Pada suatu malam, saya membaca sebuah buku yang bertajuk Rumah Hantu di Atas Bukit. Saya membaca buku itu di atas katil.

Tiba-tiba, saya ternampak saya menjadi seorang lelaki. Kemudian, bertukar pula menjadi seorang nenek.

Pada ketika itu, satu hantu yang bermata merah, badannya besar dan boleh terbang. Dia mendekati saya, tidak menghadap saya. Saya berasa takut.

Hantu itu ternampak saya. Dia mengejar saya. Saya berlari dengan lambat. Oleh itu, hantu itu sangat dekat saya, saya terpaksa berlari dengan cepat.

Tiba-tiba, saya terjatuh. Hantu itu hendak makan saya. Saya menjerit: "Tolong! Tolong!" barulah mengesan padahal ini ialah suatu mimpi yang ngeri.

10/11/07

1 条评论:

yoyo 说...

Jangan membaca buku itu di atas katil., tidak baik untuk mata kita.